Regiunea Cahul are propriul brand

Regiunii-Cahul-New-LogoFiliala Cahul a Camerei de Comerț și Industrie îndeamnă agenții economici din zonă să utilizeze Brandul regiunii Cahul, care a fost lansat la 25 august 2021 cu asistența financiară a Uniunii Europene în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie.

Primăria Cahul este autoritatea ce a preluat administrarea brandului regiunii Cahul.

Stimați producători, utilizați tehnologiile de branding, care vor contribui la ridicarea atractivității investiționale a întreprinderii dumneavoastră, la creșterea reputației Regiunii, la cultivarea unui sentiment de mândrie pentru localnici și la un impact pozitiv asupra bunăstării locuitorilor.

Logoul regiunii Cahul reprezintă următoarele simboluri:

  • Inima, ca simbol al dragostei de viaţă a cahulenilor
  • Nufărul alb, unul din simbolurile reprezentative ale regiunii
  • Izvorul vieţii: regiunea este renumită şi datorită apelor minerale curative cu proprietăţi unice
  • Picăturile care simbolizează Prutul de Jos, regiune protejată de Unesco, şi lacul Beleu, adevărate comori ale naturii.

rc1

 

 

 

 

 

 

 

Brandul dezvoltat definește personalitatea regiunii și promovează valorile cheie ale acesteia:

Grijă – oamenii din Regiunea Cahul sunt pozitivi și zâmbitori. Astfel,
comunicarea cu un cahulean va fi marcată de un ton atent și grijuliu.
Prietenie -Hora de la Sud ne-a învăţat să creăm relaţii de prietenie cu cei
care ne vizitează Regiunea. Comunicarea noastră este una caldă.
Spirit local – Ne mândrim cu Regiunea Cahul, cu locurile pitorești, oamenii
muncitori și talentaţi de aici. Ne cunoaștem potenţialul și susţinem
iniţiativele locale.
Bunăvoinţă – Iubim viaţa în toate manifestările ei. Apreciem oamenii deschiși oportunităţilor de dezvoltare și ne asociem cu ei.

Brandul regiunii Cahul este destinat spre utilizare deopotrivă localităţilor rurale, mun. Cahul, agenţilor economici, instituţiilor publice, sectorului asociativ și oamenilor ce iubesc Cahulul. Pentru mai multe detalii accesați: http://www.eu4cahul.md/.

Distribuie acest articol: